03. januar 2023

Kontaktsenter integrert med Visma Business

Hvorfor arbeide på tunge manuelle måter, når du kan samle alt i én løsning? Invester i omnikanal kontaktsenterløsning integrert med Visma Business

Et samarbeid med ITX Norge

 

Et samarbeid for bedre kundeopplevelse

Vi i Kréatif er stadig på utkikk etter hvordan vi kan gi kundene våre den optimale netthandelsløsningen, med alt den måtte inneholde av integrasjoner. Derfor er vi på lag med ITX Norge. Ved å integrere ITX Kundesenter med vår løsning (Frigg) gir du kundebehandlere umiddelbar tilgang til relevant informasjon fra systemene dine. I tillegg kan du måle NPS (kundetilfredshet) i kundekontakten. 

 

"Gjennom vårt spennende partnerskap med Kreatif forener vi styrken av innovasjon og ekspertise. Sammen skaper vi ikke bare løsninger, men råe kundeservice opplevelser for alle som vil være best i klassen på e-handel og kundeservice. Vårt felles engasjement for kvalitet og nyskapning reflekteres i vår evne til å levere førsteklasses kundeservice og skreddersydde løsninger.

Kréatif sin ekspertise innen Visma-produkter, spesielt med Frigg, gjør dem til den ideelle samarbeidspartneren, og sammen legger vi grunnlaget for en vellykket fremtid innen e-handel og kundeservice"

Benedicte Botten Moe, Sales Executive

 

Én svarknapp for all kundeservice

Kunder i kø, gule postit-lapper, klipp og lim av ordrenummer og kundenummer, kunder som sendes mellom feil kundebehandlere, og kunder som aldri blir ringt opp igjen. Gjennom årenes løp har virksomheter åpnet opp for kommunikasjon og informasjon i flere kanaler, og dagens kunder forventer helhetlig kundeopplevelser uavhengig av kanal. Hvorfor arbeide på tunge manuelle måter, når du kan samle alt i én løsning?

ITX Kontaktsenter integrert i din nettbutikk gjør det mulig å være tilgjengelig i de kanalene du ønsker, som telefon, e-post, sms, chat og sosiale medier. Alt lagres på kunden, slik at du får oversikt over hva som er blitt sagt og gjort. Når man har dialog med en kunde ser man hvem kunden snakket med sist, åpne kundesaker, nøkkelinformasjon fra ditt system, som ordre, utestående faktura, pakkesporing og vareretur. Det gir lynrask og personlig kundeservice.

 

ITX Kontaktsenter integrert med Visma Business

I vårt samarbeid med ITX Norge,  kan vi tilby en slik løsning integrert med Visma Business og din netthandelsplattform. Summen av integrasjonen er at dine ansatte sparer tid, kundene får raskere hjelp og det hele blir en kostnadseffektiv reise for din bedrift. I Visma Business: integrasjonen leverer speiling av kunder til ITX Portal.